25.02.2015

New blog?

       Ten post będzie bardziej informacyjny i wogóle, jeśli nie chce się wam go czytać, to nie ma problemu. Przeżyję. Chcę was jednak zaprosić, na moje dwa inne blogi. Nie, nie macie się o co martwić. Życie a śmierć - Lily i James, jest moim... Chyba drugim blogiem, ale ten pierwszy nie przetrwał, wiec możemy założyć, że ten jest pierwszy. Ale wracając do tematu, to ten blog, jest moim podstawowym, głównym, stałym. Mówcie o nim jak chcecie. W każdym razie, jak już pewnie zauważyliście, tutaj rozdziały staram się wrzucać co tydzień. Żadko udaje mi się częściej, ale zdarza się też, że są i większe odstępy między ich publikacjami, ale nie przejmujcie się tym zbytnio, bo kiedy długo nie wrzucam nic na bloga, to zaczynam mieć straszne wyrzuty sumienia, wiec staram się coś napisać, bez względu na wszystko.
       No dobra, ale zboczyłam z tematu... Jak już wspominałam, założyłam dwa inne blogi. Jeden już jakiś czas temu, inny niedawno. Jeśli macie ochotę zajrzeć to zapraszam:

Nadprzyrodzona - historia pewnej dziewczyny, która ma nadprzyrodzone umiejętności ( Prolog i Rozdział 1 )

Inazuma eleven - Liceum - dalsza historia Marka i jego przyjaciół z anime "Inazuma Eleven", kiedy dostają się do Liceum Raimona i tworzą nową drużynę piłkarską ( 9 rozdziałów )

       A więc tak... Na tamtych blogach rozdziały będą się pojawiać nieregularnie i najprawdopodobniej wtedy, gdy bedę miała na nie wenę. Ostatnio mam problem z napisanie nowego rozdziału na Inazumę, bo nie za bardzo wiem, o czym ma być, ale mam straszne wyżuty sumienia, że dawno nic tam nie dodawałam, więc mam nadzieję, że następnego rozdziału możecie się spodziewać może jeszcze w lutym, a jak nie, to gdzieś na początku marca.
       No cóż... Wspomniałam chyba już o wszystkim. W takim razie, zapraszam was na moje blogi. Mam nadzieję, że was zainteresują i się wam spodobają. Pozdrawiam :)

1 komentarz: