22.10.2014

Too much informations? Seriously?

       Ok. Niech będzie. Zrobię to choć będzie przy tym bardzo dużo pisania i zapewne zdążyłabym w tym czasie napisać nowy rozdział, ale cóż. Assarii Cleto, robię to tylko dlatego, że chciałaś, żeby osoby, które czytają twojego bloga wstawiły to na swoje, więc proszę bardzo. Oto i odpowiedzi na pytania.

1. Co masz na sobie?
Granatową bluzkę z napisem College o ile dobrze umiem czytać do góry nogami. Do tego jeansy i czarne skarpetki :P
2.Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Hmmm... To trudne pytanie. Zauroczona, oj tak i to często, ale zakochana? No cóż. Nie wiem.
3.Czy kiedykolwiek miałaś "straszne zerwanie"?
Nie, raczej nie.
4.Ile masz wzrostu?
Aż wstyd przyznać, ale chyba coś ok. 167.
5.Ile ważysz?
Kobiety nie pyta się o wagę, więc udam, że nie zauważyłam tego pytania.
6.Jakieś tatuaże?
Podobają mi się, ale nie w dużych ilościach. Kiedyś może jakiś mały, ale to raczej mało prawdopodobne.
7.Jakiś piercing?
Tylko przekłute uszy.
8.One true parring (para TV),którą lubisz?
Nie wiem, chyba nie mam.
9.Ulubiony program (serial)?
Oj, oj, oj... Nie chciałoby się wam wszystkiego czytać, gdybym wymieniła wszystkie, ale i tak podam kilka moich ulubionych: Teen Wolf <3 SUPERNATURAL <3 Grimm <3 Tomorrow people, The musketeers i Dominion.
10.Ulubione zespoły?
Hollywood Undead i Bastille. No i jeszcze moja ukochana Dido <3 A ostatnio również Kongos :)
11.Coś czego ci brakuje?
Fajnej figury i brak mi jeszcze piątej klepki. Podobno zawieram konszachty z diabłem.
12.Ulubiona piosenka?
Lion, Bullet, Everywhere I go, City - Hollywod Undead
Bad News i Thinks we lost in the fire <3 <3 <3 - Bastille
Hear with me i Thank you - Dido
13.Ile masz lat?
15 choć podobno wyglądam na starszą.
14.Znak zodiaku?
Ryby.
15.Czego szukasz u partnera?
Powinien być cierpliwy i spokojny ale jednocześnie powinien umieć stawiać na swoim, żeby umiał mnie utemperować i w ten zdobyć u mnie szacunek.
16.Ulubiony cytat?
Mam ich kilka, a jeden pochodzi z pewnego bloga o Lily i Jamesie. Rocznik 1960. "Czekolada nie zostawia. Czekolada rozumie" :) Piękny prawda?
17.Ulubiony aktor?
Jared Padalecki Tyler Posey, Dylan O'Brien
18.Ulubiony kolor?
Niebieski <3
19.Głośna muzyka czy cicha?
Cicha, jak jestem w melancholijnym nastroju, średnia, gdy jest tak po prostu, a gdy targają mną sile emocje to zawsze głośna. Można się powydzierać z piosenkarzami, gdy zna się słowa :D
20.Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?
Na spacer z psem do lasu lub do swojego pokoju. No, albo na trening Aikido. To zawsze pomaga.
21.Jak długo zajmuje ci prysznic?
Godzinę. Nie moja wina, że rodzice zdecydowali się na wannę :P
22.Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Pół godziny. Tak gdzieś około.
23.Biłaś się kiedyś z kimś?
Chodzę na Aikido, więc u mnie to norma.
24.TURN ON. Co cie kręci,co ci się podoba u chłopców?
To, że można z nimi pogadać inaczej niż z dziewczynami. To, że mnie rozśmieszają ich zachowania. To, że nie potrafię ich zrozumieć. No i przede wszystkim to, że są nienormalni :D
25.TURN OFF. Co ci się nie podoba u chłopców?
To, że o cokolwiek ich nie spytasz, większość z nich zawsze będzie mieć głupie skojarzenia.
26.Powód dla którego dołączyłaś do blogspot?
Czytałam, czytałam i czytałam. Potem zaczęłam tworzyć sama. I stwierdziłam, że chcę się dołączyć.
27.Czego się boisz?
Mam lęk wysokości. Przerażają mnie robale. Nienawidzę wręcz być osaczana. No i jestem przewrażliwiona na punkcie tego, że ktoś mnie obserwuje. Niemal zawsze jestem czujna.
28.Kiedy ostatnio płakałaś?
Tydzień temu w domu.
29.Kiedy ostatnio powiedziałaś,że kogoś kochasz?
Do chłopaka chyba nigdy, a do rodziców to przecież norma no nie?
30.Co oznacza twój Blog username?
Tigraria - połączenie słów tigra i aria. Tigra to moja wersja słowa tiger, a aria jedno z moich ulubionych imion zagranicznych.
31.Ostatnia przeczytana książka?
"Więzień Labiryntu" lub "Balladyna". Nie jestem pewna, co skończyłam jako pierwsze.
32.Książka którą aktualnie czytasz?
"Zemsta" oraz "Posępna Litość" <3 <3 <3
33.Co ostatnio oglądałaś (serial TV)?
Nie wiem, chyba Nianie Franie.
34.Ostatnia osoba z którą rozmawiałaś?
Chwilę temu moja babcia.
35.Relacja między tobą,a osobą,której ostatnio wysłałaś sms?
Nie pamiętam co to była za osoba.
36.Ulubiona potrawa?
Hmm... Uwielbiam rosół i ryż. O tak. Zdecydowanie ryż.
37.Miejsce,które chcesz odwiedzić?
Nie ma takiego jednego. Z pewnością należą do nich Australia, Austria, Japonia i Francja.
38.Ostatnie miejsce w którym byłaś?
Szkoła :/
39.Czy ktoś ci się teraz podoba?
Sama nie wiem...
40.Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
Chyba miesiąc temu.
41.Ostatnio kiedy ktoś cię obraził?
Koledzy na Aikido. Uważają, że jestem zepsutym modelem. Przywykłam.
42.Ulubiony smak słodki?
Truskawkowy lub waniliowy.
43.Na jakich instrumentach grasz?
Na żadnym chwilowo, choć chciałabym na gitarze i pianinie.
44.Ulubiona część biżuterii?
Kolczyki i naszyjniki <3
45.Ostatni uprawiany sport?
Aikido od szóstego roku życia, a ostatnio siatkówka.
46.Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?
Mężczyzn z was - Mulan
47.Ulubiony tekst na podryw?
Nie mam.
48.Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Kilka razy :P
49.Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z rodziną :3
50.Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Każdy kto to czyta, ma bloga i jeszcze nie odpowiedział na te pytania. Wyślijcie linka. Chętnie przeczytam :)

Uff... Napisałam. Cieszcie się, trochę to zajęło. Rozdział nie wiem kiedy. Przy odrobinie szczęścia może weekend :)

13 komentarzy:

  1. Cudne! *-*
    O boziu! Jesteś starsza ode mnie o 3 lata O_o Nie przeszkadza ci to?
    Powinnam odrabiać matmę,ale ci.... To jest ciekawsze :3
    Chodzisz na aikido? Fajnie jest? ;3 Zawsze chciałam na cos takiego chodzić ;3
    Chciałabym również przeczytać "Więźnia Labiryntu"... Może kiedyś! ;D Czytałaś tylko pierwszą czy całą trylogie? ;3
    Zgadzam się co do chłopców! Nawet mi nie przypominaj -,- Dzisiaj jak pracowaliśmy w grupach to miałam w grupie dwóch zboczuchów,którzy po chwili zaczęli szeptać,że mam duży... nie dokończę -,- To jest za żałosne.
    Czkeam na rozdział! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodze na aikido i mówię ci jest świetnie. Jak chcesz to możesz przyjść na zajecia i zobaczyć jak to jest. Napisz jeśli sie zdecydujesz, to podam ci adres. Co do różnicy wieku, to mnie to nie przeszkadza. Dogaduję się z każdym :) Jestem na to wystarczająco dziwna :P Więźnia labiryntu czytałam tylko pierwszą część, ale za pozostałe już niedługo się zabieram. Bardzo polecam. A co do chłopców to wiesz... Na treningach mam tylu zboczuchów, że zaczyna być to już śmieszne, ale i tak wciąż treche wkurza. Szczególnie, że non stop wysyłają mnie do kuchni. Niedoczekanie ich. A jak pójdę, to tylko po to, aby wziąć patelnią i nią im przywalić. Chyba jestem dziwna prawda? (zamyślona mina)

      Usuń
    2. Na pewno nie bardziej niż ja! ;D

      Usuń
    3. I jak? Przeczytałaś następne części więźnia labiryntu? :3

      Usuń
    4. Jeszcze nie. Może dostanę na święta, a jak nie to za jakiś czas może bedzie mnie stać i kupię sobie sama, bo książka naprawdę jest świetna :D

      Usuń
    5. Ale ryje banie xD Szczególnie "Kos zleciał na skos i zjadł mi nos" xD
      Jaką najbardziej lubiłaś postać?

      Usuń
  2. Fajne odpowiedzi. :D Zrobiłam ten tag kilka dni temu. Zwalnia mnie to z tej nominacji? ;-;
    Czytałaś "Romeo i Julię"? Wiem, że nie na temat postu, ale skojarzyło mi się z "Zemstą" XD
    Rozumiesz cos z "Zemsty"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zrobiłaś, to nie musisz.
      Co do "Romea i Julii" to tak, czytałam, ale nie podobało mi się. Natomiast "Zemsta" była bardzo fajna :)

      Usuń
    2. "Zemsta" mi się podobała co do treści, ale ciężko mi się ją czytało. :D
      Ile masz jeszcze tego szlabanu? ;__;

      Usuń
    3. Mnie akurat "Zemsta" przypadła do gustu pod względem treści i nie była dla mnie ciężą lekturą. Najlepiej świadczy o tym chyba fakt, że przeczytałam ją w jakieś 2 godziny.
      Szlaban jeszcze przez tydzień, ale już częściowo zniesiony i przy komputerze mogę spędzić godzinkę czy dwie. Rozdział już prawie napisany. Pozostaje tylko napisanie paru dialogów, dokończenie tego co już zaczęłam, a potem sprawdzenie i rozdział publikuje. Bądź cierpliwa. Rozdział jest... Hmmm... Sama będziesz musiała ocenić, ale mam nadzieję, ze okaże się iż warto było na niego czekać :)

      Usuń
  3. No wreszcie wypełnione! Zapraszam kochana i mam nadzieję, że może jeszcze coś przeczytasz. Czekam na komentarz od ciebie.
    http://bellatrix-smierciojadka.blogspot.com/2014/11/too-much-informations.html


    Luna

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam, czytam i trafiam na pytania o muzyce:
    Bastille!
    Hollywood Undead!
    Kongos!
    Co do ostatnich to muszę się spytać - byłaś może na koncercie OneRepublic w Warszawie? Kongos grali jako support! Genialni byli.
    Masz świetny gust, wiesz? :D
    Mrs. Pritchard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie byłam na koncercie, ale zespoły są na serio rewelacyjne <3

      Usuń